Tipikus közzösségi média hibák, amik elkerülhetőek

Aözösségi médiában előfordulnak olyan tipikus hibák, melyeket egyszerűen el lehet kerülni egy kis odafigyeléssel. A sok csatornás kommunikáció lényege, hogy sokféleképpen, megfelelő információt közölj a látogatóiddal.

1. Cég vagy Magánszemély

A vállalkozodnak legyen saját céges oldala, ne keverd a munkát a privát profiloddal. Mivel a vállalkozásod egy külön jogi személy, ezért megérdemel egy külön oldalt.

2. Közösségi média audit

Bizonyos időközönként érdemes ellenőrizned a digitális lábnyomodat. Szinte biztos lehetsz abban, hogy egy idő után elérhető lesz rólad vagy vállalatodról olyan információ, amit nem szeretnél. Távolítsd el a nem kívánatos találatokat posztokat, közösségi profilokat, képeket és weboldalakat.

3. Túl sok privát infó publikálás

Sokan nem fordítanak kellő figyelmet arra, hogy mit osztanak meg nyilvánosan a közösségi médiában. A vállalatok nagy része megvizsgálja a profilodat miélőtt alkalmazna, vagy üzletet kötne veled. A profilod által mégerősítést nyerhetnek, ha a megfelelő következtetést vonják le rólad. A gondok akkor kezdődnek, amikor olyan imidzset kommunikálsz képek és posztok által, amelyek nem hatnak pozitívan a megítélésedre.

tudatosan felépített online jelenlét = versenyelőny
#versenyelőny, #közösségimédia

Kérjen ajánlatot most!

Hívjon minket a +40 749 568541 -en vagy küldjön e-mailt az office@linserver.hu -ra, hogy mihamarabb felvehessük Önnel a kapcsolatot!